Pòdium per partida doble per a la delegació catalana al Campionat d’Europa de Grappling. Dos dels màxims representants de la Federació Catalana van tornar a enlluernar al continent.
Iker Cámara (71kg), del Jiu Jitsu Vic, va pujar al segon esglaó del continent i Ouassim Adreuach (77kg), també del Jiu Jitsu Vic, es va penjar el metall de bronze.
El rus Guseinov va ser el botllí de Cámara en la gran final i va caure permatalleó davant l’eslau, assolint d’aquesta manera el metall de plata.
A més de Cámara, Ouassim Adreuach, l’atleta més jove de tota la delegació Estatal, va ser bronce després d’impoar-se davant (7-4) en la lluita per la tercera posició continenetal. Roger Domínguez va finalitzar en cinquena posició.
En nom de la Federació Catalana, el seu president, Juan Carlos Ramos, felicita a Iker Cámara i Ouassim Adreuach pels metalls obtinguts, així com dona l’enhorabona en Roger Domínguez per la cinquena posició obtinguda. Enorme representació catalana a tot un Campionat d’Europa.
Autor: Fed Catalana | Data: 2026-06-04